100% whine

Mäki mejlar McDonalds:

Hej.

Jag var på McDonalds på Hagavägen 1A i Östersund lördagen den 21 januari. Jag var där för att lite snabbt beställa frukost som jag kunde ta med mig för att lika snabbt förtära i min bil i min väg ti ll fjällen och lite skidåkning. Men tji fick jag. Min frukostbeställning tog närmare 20 minuter för mig att få, trots att det bara var en baguette (som ändå är färdiggjord) och en McToast. Som den ursvensk jag är så knyter jag snarare handen i fickan än frågar vad det sitter i. Värt att påpeka är att er drive-in kunde servera närmare 5 olika kunder under tiden jag satt inne i restaurangen och väntade. Och varför tog jag inte drive-in då? Jo, för att er frukostmeny inte står bland den vanliga menyn. Det verkar vara så att om man sitter i en bil så är man bra mycket mer värd än en reguljär kund inne i restaurangen.

Eftersom er personal var så otroligt sega med min
beställning (som alltså var mindre värd än bilförarnas) så missade jag två färjor och fick istället en halv skiddag istället för en hel. Och jag som valde er för att er service brukar vara så smidig och snabb.

Hur kan världens största snabbmatskedja vara så här långsamma och o-serviceminded?

Nä, usch och fy. Jag är så otroligt missnöjd att jag funderar starkt att aldrig besöka en McDonalds-restaurang igen i hela mitt liv.

THE END

Mejlet till viss del sann, men jag brer ju självklart på tre ton whine när jag ändå håller på. Målet med detta är att få Donken-kuponger och alltså på det sättet spara in pengar.

Den här historian är inte slut än :) De brukar vara snabba med svar (enligt säkra källor) så jag skriver igen så fort de svarat mig. GE MIG GRATISKUPONGER!

♥LUV

Kommentarer
Postat av: Mc Hammer

Jag mailade också dom och fick svaret: Hej Emelie.



Tack för ditt mail.



Vad tråkigt att höra om vad du råkat ut för på restaurangen i Östersund, och du därför blev sen till färjan.



Vi försöker alltid så långt det är möjligt att ha produkter färdiga när våra gäster beställer dem.

¨

Men det finns tillfällen som vi inte lyckas upp till det du ska kunna förvänta dig på McDonalds och det beklagar jag.



Jag kommer att följa upp detta med de ansvariga på restaurangen så de kan se över sina rutiner, vad som fungerar i nuläget och vad de behöver bli bättre på framöver.



Ha en bra dag.



Tänkte att jag skulle ragga kuponger till dig men det fick man minsann inte, jag var nog för trevlig i mitt mail :P

2012-01-27 @ 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0